Visa dina misslyckanden och jag ska säga dig vem du är

09 januari 2010 § Lämna en kommentar

Nu ligger de saker från min kyl som jag varit tvungen att slänga på grund av att jag inte lyckats laga dem innan de blev dåliga i högerspalten. Än så länge inte så mycket och ska  jobba på att listan inte ska bli så mycket längre. Ett konstant pågående projekt detta, att äta mina grönsaker från lådorna innan de blir dåliga. En liten list of shame så att säga. Önska mig lycka till!

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Visa dina misslyckanden och jag ska säga dig vem du ärTjat om mat.

Meta

