Back on track?

15 februari 2010 § Lämna en kommentar

Oj, nu har jag tenterat av en och en kvarts termins kunskaper, förhoppningsvis med ett godkänt resultat, och jag kan återta det här bloggandet som jag ju gillar skarpt.

Av någon konstig anledning har saker en tendens att samlas på hög under intensiva pluggperioder, så den här veckan är full av saker som borde gjorts för länge sedan. Idag har jag åtminstone skickat iväg en present till min lilla mamma som fyllde år för två veckor sedan.

Nästa projekt är att planera mat för nästa helg, då min kära studentförening knör sig in i en scoutstuga/konferensanläggning och umgås intensivt i dagarna tre. Jag och Ingrid ansvarar för mat för allt mellan 12 och 35 personer morgon, middag, kväll i dagarna tre, förhoppningsvis med hjälp och handräckning av övriga vänner. Imorgon ska vi ses, fika och planera mat, jag återkommer med våra planer och resultatet, men jag kan utlova bröd, semlor och banoffee pie, både med och utan laktos!

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Back on track?Tjat om mat.

Meta

