Längtan

15 april 2010 § 1 kommentar

Jag längtar till våren, eller, den är ju redan här! Iallafall i Göteborg, iallafall den här veckan.
Mina matprojekt ska oftare hamna i bloggen, och jag ska fortsätta vattna mina frön i köksfönstret, än så länge har rucolan och den röda basilikan grott och jag väntar på razzmatazz-chili (erkänn att det låter som ett dansband) och bladpersilja.
Vi hörs!

§ Ett svar till Längtan

  • Johanna skriver:

    Hannah! Kära du, jag saknar dina matbloggar, kul om du kommer igång med dem igen! Samtidigt är jag den första att erkänna att det inte är lätt att hålla uppe detta med att blogga, jag kommer igång där innan ju och sen så försvinner inspirationen och jag har ingen aning om vad jag ska skriva om längre. Men jag hoppas att både du och jag hinner med ett par inlägg denna vår iallafall! Stor kram och ha så kul på valborg!

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande LängtanTjat om mat.

Meta

