Äsch

15 maj 2010 § Lämna en kommentar

Än har jag varken gjort kaffe eller pluggat, utan jag fastnade i matbloggläsarträsket. Ett lingon gjorde mig oväntat varm i kroppen, men nu ska jag lyxfika för att sedan ta tag i allt det tråkiga.

Jag tycker förresten att layouten på min blogg är superful, men jag FÅR inte sätta mig och greja med det innan tentan, får INTE! Tips mottages dock tacksamt, i nuläget använder jag ett ”theme” från wordpress, som jag valde bara för att det hade ett teckensnitt som jag ville ha, men jag ogillar allt annat.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande ÄschTjat om mat.

Meta

