Inte som planerat

30 maj 2010 § Lämna en kommentar

Idag skulle jag och Christian ha en mysig dag hemma, städa, laga något gott till middag som sedan kanske kunde bloggas om och tvätta. Jag skulle kanske hinna kika på min hemtenta och träna.

Jag skulle inte vara bakfull och ynklig och försöka bota detta med sociala medier, mackor, choklad och kaffe i regelbundna doser. Christian skulle inte bli inringd till jobbet och störta iväg för att tjäna kort varsel-pengar.

Jag har inte ens tillräckligt med energi för att blogga läsvärt, det finns ändå några saker som jag lagat och tänkt dela med mig av, men allt som kommer ur mig är detta gnäll. Jag publicerar det ändå, kanske har det en förlösande effekt och något vettigare kommer ur mig.

Jag har förresten gått med i spot and tell, och ska på tisdag proväta Ridderheims nya tapassortiment och nästa lördag på det lite luddigare ”pajkalaset” på Råda Säteri, självklart kommer detta att bloggas om. Gå med ni med, Christian ska också med på pajkalas så det krävs uppenbarligen inte att man har en egen blogg, bara att man gillar att få saker gratis, och vem gör inte det?

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Inte som planeratTjat om mat.

Meta

