Ny familjemedlem

15 juli 2010 § Lämna en kommentar

Vad ska man säga om C som åker iväg på nattjobb och lämnar ett stort paket i hallen.

Jag var uppslukat av mitt TV-spel men upptäckte paketet till slut.

Sms-fråga ger svaret ”diska så får du öppna, det är en present till mig från mig” (ja, inte var det till mig utan till honom själv)

Jag öppnar, en blender! med iskrossningsfunktion och allt.

Packa upp, drömma sig bort.

Diskberget kallar (det var hans tur!)

Diska, jag hatar diskberg som luktar sill.

Sen är det för sent för att inviga vår nya kompis utan att störa grannarna tror jag.

Imorgon blir det mangosorbet!

Rar eller jävlig? Lite av båda är han allt. Det är därför jag gillar honom.

edit: sjukt typiskt honom att köpa den som fått bäst i test hos Smartson, han är ingen impulsshoppare direkt 🙂

Taggad: , ,

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Ny familjemedlemTjat om mat.

Meta

