Prokrastrinering

01 december 2010 § Lämna en kommentar

Okej, idag gör jag två saker.

Drömmer om att laga macaroner – visst, alla andra matbloggare har gjort det i flera år nu, men jag har inte kommit mig för, men att råka hamna på Mia Öhrns blogg, för att sedan kika in hos Anne’s Food fick mig att fatta beslutet en gång för alla. Det kanske blir redan imorgon när tentan är skriven?

mini-Jansson (bild lånad från Tasteline)

Funderar även på vad vi ska baka inför vår julfest om två veckor, trots att jag lovat mig själv att inte ägna det en tanke förrän efter tentan, och inte bygga upp så mycket förväntningar på mig själv. Skulle kunna lägga in en hel massa länkar här, men nöjer mig med att säga att jag är sugen på att laga minifrestelser, dadelknäck, och kanske baka pain d’épice. Vi får helt enkelt se hur mycket fritid december bjuder på.

Taggad: , ,

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande ProkrastrineringTjat om mat.

Meta

